Hier vinden jullie de linkjes om thuis te oefenen

1. Dit is de basisoefening van de balk voor de meisjes 6,7,8 en 9 jaar:
 
 
2. Dit is de plus-variant van de balkoefening voor de meisjes 6,7,8 & 9 jaar:
 
 
3. Dit is de basisoefening van de mat voor de meisjes 6,7,8 & 9 jaar:
 
4. Dit is de plus-oefening van de mat voor de meisjes 6,7,8 & 9 jaar:
 
 
5. Maak een stapel met WC-rollen en breng deze door middel van buikspieroefeningen naar de andere kant:
 
 
6. Luister naar de muziek. Wanneer ze zingen "down" doe je de squat. Je houdt deze vast tot ze weer zingen "up". Houd jij het het hele liedje vol?:

https://youtu.be/jBlqFQ-kMaw

 

7. Dit is de babyshark challenge, houdt jij het vol?:

https://youtu.be/oiYZ8Dnqkdk

 

8. Oefen de handstand tegen de muur:

https://youtu.be/xmp1JCgpoZk 

 

9. Oefen een mooie radslag, als het kan op een lijntje:

https://youtu.be/1m_W-9-IaZE

 

10. Hoelang kun jij de spreidhoeksteun vasthouden? Mocht het niet lukken probeer het dan eerst op een stoel of bank:

https://youtu.be/z3Oj3ZapkD8 

 

11. Maak een stoeltjezit tegen de muur. Probeer een zo hoog mogelijke toren van WC-rollen (of iets anders) op je schoot te maken. Tip: Zorg dat de spullen zo dichtbij mogelijk liggen:

https://youtu.be/EUinSda8W2E 

 

12. Oefen de spagaat. Mocht je deze al kunnen probeer dan je voet tegen je hoofd te doen. Ook kun je hem oefenen met je armen langs je oren of je kunt je voorste voet op een kleine verhoging leggen:

https://youtu.be/oTx3qaCbm8g 

 

13. Opdrukken. Na elke keer opdrukken mag je 1 WC-rol verplaatsen. Maak de stapels van buiten je armen, tussen je armen:

https://youtu.be/R3M6zKw7mUA 

 

14. Oefen de hele pirouette. Als het nog moeilijk is kun je ook eerst de halve draai oefenen:

https://youtu.be/hF8kmSwlrXM 

 

15. Lekker oefenen om het bruggetje op te duwen. Duw goed je schouders boven je handen, strek je benen en houd je benen bij elkaar:

https://youtu.be/coz5XNK4x-I